
Markafoni.com’un medya planlama ve satınalma faaliyetleri, yakın zamanda anlaştığı Universal McCann tarafından yürütülüyor.
Günümüzde birçok insanın alışveriş için tercih ettiği elektronik alışveriş sitelerinin üye sayıları milyonları geçiyor. Ülkemizin geç tanıştığı ancak çok çabuk alıştığı bu elektronik ticaret pazarı, gün geçtikçe büyüyor. Kaliteli markalara hızla ulaşmayı sağlayan elektronik ticaret siteleri, yılda ortala 20 milyar dolarlık pazara sahip bulunuyor. Bunun önemli göstergelerinden biri ise Türkiye’nin Avrupa’da online alışverişe zaman ayıran 3. ülke sırasına yükselmesi.
E-ticaret siteleri gün geçtikçe reklam harcamalarını artırdığını görüyoruz. Önceleri TV dizilerine sanal reklamlar vermekle işe başlayan bu siteler şimdilerde doğrudan reklam filmlerine yöneldiler. Markafoni.com, Trendyol.com ve Hepsiburada.com gibi sektörün öncü isimleri, televizyon ve çeşitli medya organlarına çok sık reklam vermeye başladı.
Reklamlardaki genel içerik; internetten alışverişin kolaylığı, ürün seçeneğinin bolluğu ve hızı üzerine kuruluyor. Bir tıkla yapılan alışverişlerde kişisel memnuniyet ön planda tutuluyor. Beğenilmeyen veya kusurlu gelen ürünler kargoyla ücretsiz iade ediliyor. Müşterinin isteğine göre ya yenisiyle değiştiriliyor ya da para iadesi yapılıyor.
Yorumlar