Çağrı Merkezleri ödüllendirildi. Toplam 11 kategoride yarışan firmalar arasında ipi 500 ve üzeri koltuğa sahip Finansbank göğüsledi. İkinciliği 100-499 arası koltuk kapasitesiyle Bank Asya ve 100'den az koltuk kapasitesiyla İGDAŞ takip etti.


İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri'ne bu yıl 7'si kamu 26'sı özel sektörden olmak üzere toplam 33 firma başvuru yaptı.  En fazla başvuru bu yıl gerçekleşti.


2011 İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri  


+ 500 En iyi çağrı merkezi: Finansbank
100-499 En iyi çağrı merkezi: Bank asya
-100 En iyi çağrı merkezi: İgdaş
Jüri özel ödülü: İstanbul Emniyet Müdürlüğü
En iyi çağrı merkezi performans gelişim: Vodafone
En iyi takım lideri: Speak
En övgüye değer takım lideri: Atos ve Akbank
En iyi müşteri deneyimi: İstanbul Emniyet Müdürlüğü
En övgüye değer müşteri deneyimi: Akbank
En iyi yeni çağrı merkezi: Win Bilgi
En yaratıcı çağrı merkezi uygulaması: Garanti Bankası
En övgüye değer yaratıcı çağrı merkezi uygulaması: Vodafone
En iyi telemarketing & sales kampanyası: Tempo İletişim
En övgüye değer telemarketing & sales kampanyası: Yapı Kredi BankasıEn övgüye değer jüri özel ödülü: İSKİ
En iyi müşteri temsilcisi-outbound: Atos
En övgüye değer müşteri temsilcisi - outbound: Akbank
En övgüye değer müşteri temsilcisi - ınbound: İstanbul Emniyet Müdürlüğü ve IKS
çağrı merkezi eğitim programı: Lufthansa
En iyi En övgüye değer yeni çağrı merkezi: Speak
Teknolojinin en iyi kullanımı: Avea