• Reklam mal, ürün ve hizmetin tanıtılacağı tüketicilerin ya da hedef kitlesinin kolaylıkla anlayabileceği bir dille ifade edilmelidir.
• Tüketicileri doğrudan etkileme özelliği olmalıdır.
• Kısa, öz , anlaşılır ve hedef kitleye bilgi verir nitelikte olmalıdır.
• Yasalara uygun, dürüst, genel ahlak kurallarına uygun olmalı ve tüketicilere yanıltıcı bilgi vermemelidir.
• Planlaması ve yayınlanması aşamasında sosyal sorumluluk kurallarına uyulmalıdır.
• Dürüst ve rekabet ile ilgili kurallara uygun olmalıdır.
• Mesajı tüketicilerin reklamlara karşı güvenini sağlayacak nitelikte olmalıdır.
• Tüketicileri doğrudan etkileme özelliği olmalıdır.
• Kısa, öz , anlaşılır ve hedef kitleye bilgi verir nitelikte olmalıdır.
• Yasalara uygun, dürüst, genel ahlak kurallarına uygun olmalı ve tüketicilere yanıltıcı bilgi vermemelidir.
• Planlaması ve yayınlanması aşamasında sosyal sorumluluk kurallarına uyulmalıdır.
• Dürüst ve rekabet ile ilgili kurallara uygun olmalıdır.
• Mesajı tüketicilerin reklamlara karşı güvenini sağlayacak nitelikte olmalıdır.
Yorumlar