Google
Ads dönüşüm izleme özelliklerinden yararlandığınız zaman reklam tıklamalarının
oranlarını, internet sitenizden ürün satın alım işleminin oranlarını ve telefon
çağrısı oranlarını da öğrenebilirsiniz. Müşteri etkinlikleri ile ilgili detaylı
bilgi alabilmenizi sağlayan bu özellik sayesinde reklam kampanyalarınızı daha
iyi şekilde yönetebilirsiniz.

Telefon
aramaları işletmeniz için önemliyse, reklamlarınıza yapılan tıklamaların hangi
türlerde telefon aramalarına katkı sağladığını yakından izleyebilirsiniz. Bunun
için dönüşüm izlemeyi kullanabilirsiniz.

Harcamalar Konusunda Daha Doğru
Kararlar

Reklamlarda
çağrı dönüşümlerini ölçebildiğiniz zaman hangi anahtar kelimelerin,
reklamların, reklam gruplarının ve kampanyaların işletmenize değerli aramalar
getirdiğini yakından takip edebilirsiniz. Ayrıca yatırım getirinizi
ölçümleyebilir ve reklam harcamalarınız konusunda daha doğru kararlar da
verebilirsiniz.

Düzenlediğiniz
kampanyalarınızı çağrı dönüşümlerini takip ederek ticari hedeflerinize göre
otomatik olarak optimize edebileceğiniz otomatik teklif stratejilerine
dönüştürebilirsiniz. Hedef EBM ve hedef ROAS gibi özellikler bu noktada size
büyük bir katkı sağlayacaktır.

Reklamlardan
gelen çağrılar için minimum bir arama süresi belirttiğiniz zaman en az o kadar
sürebilecek olan her aramanın dönüşüm olarak algılanmasını sağlayabilirsiniz.
Kullanıcılar reklamınıza tıkladıktan sonra internet sitenizde yer alan
yönlendirme numarasına tıklayabilir ve çağrı gerçekleştirebilir. Bunu da
dönüşüm sayesinde takip edebilirsiniz.

Reklam Çağrı Dönüşümlerini İçe
Aktarabilme

Farklı
bir sistemde izlediğiniz arama dönüşümleri mevcut ise bu arama dönüşümlerini
Google Ads’e aktarabilirsiniz. Dönüşüm olarak sayılabilecek olan bütün aramalar
üzerinde böylelikle daha fazla kontrol sahibi olabilirsiniz. Sadece satış ile
sonuçlanabilecek olan aramaları dönüşüm olarak seçebilir veya dilerseniz tüm
aramaları belirli süreler kapsamında dönüşüm olarak seçebilirsiniz.

Arama
dönüşümlerini içe aktardığınız zaman çağrı dönüşümlerini daha orantılı bir
şekilde ölçebilirsiniz. Çağrı dönüşümleri dönemsel olarak düzenlediğiniz reklam
kampanyalarının satışa giden yolda ne kadar etkili olduğunu size gösterir.
Reklamlarınızda kullandığınız çağrı dönüşümleri elde edebileceğiniz en önemli
veriler arasındadır.


Reklamlardan
gelen telefon aramalarını tıpkı diğer detaylarda olduğu gibi yakından takip
eder ve ölçerseniz rakipleriniz ile aranızdaki farkı da kapatabilir ve rekabet
ortamında daha sağlam bir yer edinebilirsiniz. Aynı yöntemi mobil internet
siteleriniz için de optimize etmeyi unutmamalısınız.